That's the way I like it!

Gårdagen var toppen. Började med att jag adopterade en ny kompis. Niklas, lunchvärd på uplands, väldigt rolig och öppen och även ganska så känd inom den polotiska sfären, där han dock inte är särskillt aktiv längre. Jag hade helt slut på förfest men var inställd på att gå ut till varje pris. Så jag föreslog att vi skulle byta nummer för han skulle festa med en annan kompis och de var så snälla och tog mig med till en korrefest borta vid snerikes. Ganska spännande. Det blev mycket prat om bajs och att vi inte kände någon på festen. Sen bar det av till v-dala och velvet, öl, dans och lite annat godis. Träffade på en gammal klasskompis från gymnasiet som hade börjat plugga receptarie. Träffade även på två killar som pluggade veterinär och den ena hade gjort högskoleprovet 9 gånger(!) det gjorde mig hoppfull.

Hade längtat så efter att få lukta lite, men så luktade det bara rök, besvikelse. Men allting annat var som att vinna postkodmiljonären så jag ska inte klaga. Och trots att jag vaknade ensam så var jag helt galet glad, var tvungen att ligga kvar i sängen bra länge av ren höjdskräck och bara njuta. Det var nästan så att jag var villig att dö bara för att allt kändes så bra.

Jag hoppas på fler lördagar av det här slaget. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0