And then there was snow.

Nån jävel hade snott påsen från cykelsadeln när jag skulle till skolan och det hyxflux hade dimpit ner tonvis med snö. Hade superbråttom också eftersom jag inte kom upp förän en kvart innan jag började. Men jag klagar inte, det värsta var bara att jag inte hann äta någon frukost och jag var halvskakis redan innan jag la mig igår, så jag fick typ Parkinson på fysiklaben. Som tur var var det en väldigt enkel lab och vi fick gå hem när vi var klara.

Nu är det matte och sen fest! :o)

Men jag trodde liksom att våren var på gång men nu bara ramlar det ner massa snö. Jag skulle blivit glad om det hade varit 5 januari, men nu känns det så sent så nu kan det lika gärna vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0