Crazy Nighty?

Fredag.
Det var relativt lugnt. Jag och Chris förfestade lite som vanligt, sen gick vi till Värmlands och dansade lite. Sen gick jag hem och Chris till Uplands. Därefter blev det desto vildare. Mitt rum såg ut som ett slagfält och Chris hade tydligen supit både det ena andra och trettiofjortonde och var bakis som en åsna idag. Jag klarade mig dock undan med ett knullrufsigt hår.


Jag har en en vän-isch, som är vimmelfotograf.
He sent me this today.(smygreklam för öl)

Lördag.
Jobbade på Uplands fik 9-17, kom dock 10 min sent. Det var riktigt trevligt men nu är jag lite trött. Och det är ändå i kväll det gäller, det är i kväll vi ska festa skiten ur oss för att sedan somna tätt intill. Ja så är det faktiskt. Så därför tänkte jag äta lite frukt och duscha nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0