Playboy Pauie?

Idag förstod jag att jag måste ha kortkort på lördag. Var ju helt otroligt länge sen sist. Förr var det ju mer eller mindre standard, varje helg var det kortkort. Så jag grävde fram mina gamla tygstycken och testade. Först blev jag alldeles mållös, såg ut som en naughty schoolgirl tagen direkt från något halvdirty herrmagasin, i den rödrutiga med veck och en vit, figursydd skjorta till. De andra småkjolarna fick mig att undra hur jag egentligen vågade gå omkring i dylika plagg förut? Fast det var ju lite av ett knep. Förr var jag ju alltid ute för att ragga, eller bli uppraggad rättare sagt. En misslyckad kväll var då man kammat noll, då var det inge kul, men man fick bita ihop för oftast var det ändå så att man var för kräsen för att ta det som bjöds. Nu kunde jag ärligt talat inte bry mig mindre. Huvudsaken är ju att man har roligt, inget annat spelar någon roll. Men jag måste nog ändå ha kortkort, det ligger i linje med humöret jag är på, livet jag vill leva just nu. Jag har sagt det förr och jag säger det igen; man har roligare om man är lite slampig. Om man sen får en dösnygg, krulltott i en säck med sig hem så kan man ju inte vara annat än nöjd.

Gamla goding-outfits:

               

Tror dock inte att jag fick ragg en enda gång i dessa plagg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0