1, 2, 3. Hopp!

Det här måste vara min nya favortkategori. Trams.

Jag känner att jag blivit yngre igen, jag känner mig knappt som 21. Länge har jag haft en känsla av att jag varit ungefär sådär 23. Det hade kanske med jobbet på max att göra, då hade man ju liksom något att ta ansvar för, nu kan jag nästan göra vafan som helst. :o)



VackermedspackelJag lyckades fan rätt bra med spacklet igår, och poppis blev jag såklart eftersom jag gjorde det smarta draget att ta uppmärksamheten från ansiktet till kroppen. Genom att sätta på mig Uppsalas näst kortaste kjol och en tubtop, på fötterna ett par högklackade stövlar. Tog även på mig min hatt, för säkerhets skull.
Var på förfest med 7 killar, varav jag kände 2. Drack lite för snabbt och mycket.
Sen blev det värmlands och jag såg Martin, lite oväntat, fast egentligen inte. Vid 12 var jag så pass oklar att jag tog beslutet att det var bäst att gå hem. Och jag hade ju lovat mig själv att inte cykla så jag gick hela vägen, i högklackat, tog minst 30 min. Vinglade som ett litet jehu, såg nog ganska rolig ut.
Kom hem, började koka ägg och fixa mackor och dricka massor av vatten och mjölk. Upptäckte att internet och tv:n inte funkade så jag skickade iväg lite sms för att underhålla mig själv.
Somnade sen huvudstupa utan att tvätta mig eller borsta tänderna och iklädd en stor tjock ylletröja. Sov till 5 ungefär.

Jag är som ett litet monster ibland, utnyttjar folk till min fördel, bara för att jag kan. Men jag antar att de är så livet går till; utnyttja eller utnyttjas. Fast jag tror att det finns flera meningar med livet.

Två fester avklarade den här veckan, one more to go.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0