If live's a bitch why not kill her right now?

Blä, det är nästan det enda jag har att säga. Jag bestämde mig för att livet är ett bra ställe, att det är värt nåt och att det finns en massa bra saker att vara glad för. Jag bestämde att jag inte skulle deppa och gick och tränade, blev riktigt uppåt. Gick till uplands på landskap, skitkul. Blev vald till klubbmäsyare som väntat. Stannade och åt och drack på sexan sen styrde jag cykeln mot VG och tänkte gå med Emilia in på norrlands. Men jag kom bara nästan fram innan jag ramlade och landade på kinden och handen. Blä säger jag bara, så jävla dumt.
Varför ska man leva när allt bara går åt hellvete?
Visst har jag helt underbara vänner, men ändå?

Kanske kanske känns det bättre imorn. Kanske kanske vaknar jag upp i en annan värld.
Med största sannolikhet är jag nykter i alla fall.

God Natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0