Pärshonalferscht på Uplands

Ja vi tar det en gång till.
Vi var väldigt många, många fler än förra persfesten. På nån vänster så hamnade jag och den där Daniel i samma grupp. Daniel som jag träffade på förra persfesten och hals över huvud drog iväg till hultsfred med, hade dock inte sett honom sen dess.
Vi var Robinson-gruppen. Vilket inte innebar så mycket egentligen, vi röstade ut Ramón, men han kom tillbaka ändå. Vi stod på plankan och hade frågesport, frågor om "riktiga" robinson, och jag vann överlägset, hur nu det kunde gå till. Vi fick lite sprit.
Sen var det middag, 3-rätters, snaps, öl och vin. Jag åt tre portioner för säkerhets skull, ville inte göra om fredagen. :o)

Jag fick komplimanger för att jag hade gått ner i vikt, kändes jäkligt bra. Extra motivation till att fortsätta springa på gymmet var och varannan dag.

Ja, sen hände väl inte så mycket mer, blev inte storkfull, inget nakenrum förekom, orkade bara ta två bilder. Men det var skoj ändå. :o)
Jag fick champagne och höll ett litet tack-tal, det var så kul att jag nästa gång ska dra ut på det som fan. :o)

Man börjar verkligen bli en i gänget.

Och det här med återvinning, det kan va riktigt bra ibland, bara man inte går till överdrift. ;o)

Livet har lett åt mig den här helgen, ja inte bara livet. Härligt härligt, eller så är jag bara en glad idiot.

Over and out.

"..som en liten kastrull, med för mycket innehåll.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0