KEANE

Igår begav jag mig till staden här intill, även kallad Stockholm. Väl där så tog jag och följde den gröna linjen tills jag kom fram till den stora klotformade byggnaden. Jag inhandlade ett par rosa proppar till mina öron och sen trädde jag in. Hängde in kappan, glömde självklart propparna i fickan, och sökte mig inåt i lokalen.
Jag kom till ett rum men en scen och en massa människor, när förbandet hade spelat klart och scenen byggts om så kom de äntligen ut på scenen. Rev av "Put it behind you" och fortsatte på en bra nivå.
"Bad dream" var såå underbar och jag har fått nya öron för "Bed shaped" och "Try again".
Att ta kort visade sig dock vara i princip omöjligt, men jag filmade lite tills minnet tog slut, var rätt så kul att kolla på när jag kom hem.

Keane
Det här var den bästa bilden jag lyckades ta. Riktigt bra, eller hur?

Det fanns faktiskt ingenting dåligt med hela konserten, allt var bra. Men för egen del så hade jag kanske önskat att jag vore lite piggare och att jag hade haft sällskap, någon som jag kände alltså. Men jag ångrar ingenting


I ♥ Keane

Otroligt nog så låter de ännu bättre nu än innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0