Död.

Jag har en ganska liberal syn på döden. Mycket mer liberal än de flesta andra. De flesta tror att det vore hemskt att dö, men det tror inte jag. Jag tror inte det känns alls att vara död.

Well well, jg går mot en mer lättsam period nu. Har haft en seriös, inåtvänd, bitter, cynisk och hopplös period nu ett tag, men jag känner att det släpper. Jag är en sån jäkla periodare. Men jag är alltid lyckligast under mina oseriösa perioder. Då jag inte lever som jag lär utan bara lever. Levern skrumpnar, fultalet skjuter i höjden och hjärncellerna hamnar i koma. Men det är då jag är lycklig det är då jag känner mig stark och fri och oberoende och oblyg osv osv.. Sen kommer det en dag då jag inte tycker det är kul längre. Då bestämmer jag mig för att det är bäst att leva ensam eller jag tänker att man kanske skulle skaffa en pojkvän. Jag orkar inte längre umgås så mycket, jag orkar inte ens försöka. Kan inte förstå varför för jag vill ju inte och nyss gjorde jag ju bara det jag kände för. Då kände jag för att umgås och vara trevlig. Sen känner jag för att försvinna.

Jag börjar lära mig nu, men jag kan inte påverka det nämnvärt. Eller inte alls vad jag vet.

Men nu är jag med i en studie. Mitt blodprov som jag lämnade i morse var bra så jag blev "antagen". Så under sammanlagt 3 veckor med en månads mellanrum kommer jag få skärpa till mig och leva riktigt sunt. Som tur var inte under valborg. =)

Men nu måste jag sova. Lång dag imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0