Kill your darlings.

kyd
I går var jag något helt otroligt trött, vilket resuterade i att jag kunde äta hur mycket som helst.
Vilijam kom hit och vi lagade köttfärsås och spagetti. Sen skulle vi gå på bio men vi åkte och hyrde en film istället och köpte godis. Ville insisterade på glass till kaffet så det blev det med. Sen åkte vi hem och svullade.
Trevligt var det men idag tänkte jag gå en extra lång promenad till jobbet.

Filmen, Kill your darlings, var faktiskt oväntat bra. Det är den enda filmen i sitt slag som jag sett; en svensk film, inspelad i usa, med både svenska och amerikanska skådisar och alla talar engelska. Jag kan varmt rekommendera den.

Men nu måste jag gå.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0