Landskap nr 2 vt -07.

Jag hade fel, det var i dag som var en bra dag, inte i går.

Sov till 12, så trött, 10 timmar precis som igår.
Jag är en nattmänniska som gillar morgnar, men det går inte riktigt ihop för jag måste sova i alla fall 6-7 bra timmar per natt.

Vad hände egentligen förra veckan? Känns som det var så mycket att jag måste räkna efter en gång.
Måndag: Hade en seg, men mysig, start. Jobbade bar i svants på kvällen.
Tisdag: Introduktion på plantagen efter 4 timmars sömn. Regressionssexa på kvällen och sen snerikes men "grabbarna". :o)
Onsdag: Tror jag gick till stan en sväng sen minns jag inte mer.
Torsdag: Hälsokontroll på Quintails med blodprov, urinprov, spirometri, ekg, längd och vikt. Men det var tydligen knas så jag ska lämna nytt blod imorn. Hade 52 i voilopuls. :o) Fixade släppbiljetter till lördagen och hade möte med valberedningen och sen käkade jag med mamma och Pelle och åkte till ikea och willys för mamma hade bilen.
Fredag: Jobbade på plantagen 10-16 åkte direkt till uplands och jobbade servering 17-02. Sen blev jag kvar ett par timmar på sexan
Lördag: Reunion med gamla korridoren, men det var inte så många som kom så det blev sådär, var lite trött och sliten också. Roligare på tisdagen trots att jag var nykter då.
Söndag: Halvdöd halva dan sen stallet. Gick riktigt bra, fick mycket beröm. Prinsen var mycket sötare än sist vi möttes.

Jag känner att jag flyter med nu, låter livet ta mig dit det vill. Gör inte så mycket för att komma någonstans och det känns rätt så bra. Orkar verkligen inte planera, vågar kanske inte. Vill inte bestämma för det blir bara fel. Det enda jag bestämt är att jag ska söka kurser till hösten, ska försöka hinna med det denna veckan.
Rotar man i framtiden så hittar man mest bara hinder.

Uplands var underbart idag. Fixade maten till landskapet och fick beröm av typ alla. Jag rensade fläskfileérna medan Christina gjorde det mesta andra (rotfrukter, sås + tog betalt och ställde fram stolar). Kändes som vi hade en bra nivå. Och maten blev riktigt god faktiskt, om än inte så nyttig.
Det var också en sån där dag, en sån dag när man får en mängd med blickar utan att man egentligen vet varför. Men jag klagar inte, blickar är trevliga. Men jag tror ändå att det var håret.

Bestämt hur jag ska klippa mig nu för snart är det dags igen, känns som det var 2 veckor sen sist, men tydligen är det 2 månader som gått, var?

I morgon är det plantagen-dags igen, 11-18.30. Innan dess ska jag hinna tvätta och lämna nytt blod, hämta en slu-kurskatalog och titta efter en klänning. Det vill säga: jag borde sova nu.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0