Livet é en fest.

Fyy vilken natt. La mig vid 23 och somnade nästan nästan. 00.30 var första blodprovet, sen var jag klarvaken. Kunde inte blunda, utan att få ont i huvet, och inte titta för det var ett jävla lysrör som var trasigt och blinkade satan! Och så snarkade Robin så det hördes ända från den andra rummet, och så blinkadet, som nåt jäkla disco.
Somnade till nån timme vid 4, vaknade 4.30 för blodprov men lyckades somna om till 6.30 för sista provet samt väckning. Frukost 7, blodprov 8.15 och sen dos 8.30 följt av två blodbrov med 10 min mellanrum och två med 20 min emellan, sen en timme och sen varannan igen.
20.30 är min sista dos och sen är jag fri i tre veckor.

Min tankar höll på att ta livet av mig i natt när jag inte kunde sova, jag fick verkligen ingen pli på dem. De ville bara skena iväg och uppmärksamma fel saker. Det var riktigt illa. Till sist tog jag fram ipoden och lyssnade på Keane, då blev det bättre.

Var skitsur när jag vaknade, mens, har aldrig haft en så regelbunden cykel förr, det är faschinerande. Måndag var 4:e vecka. Till 13 Juni, sen är studien slut och jag får börja knapra piller igen. Weeei!

På fredag får jag min första lön, blir väl inte å mycket men altid något. Tänkte att jag skulle klippa mig men jag ska nog vänta lite, mitt nya toni & guy balsam gör verkligen under med mitt hår. Men innan balen måste jag åtminstone göra det.
Kanske borde skaffa en sådan här frisyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0