Reunion.

Jag var nog fullare igår än vad jag trodde. Hittade ett ofärdigt inlägg som jag inte hade ett minne av, det lät inte så jäkla uppåt:

"På ett sätt hatar jag att vara så här bitter och negativ som jag har blivit. På ett sätt är det ju bra, eftersom jag aldrig blir besviken. Men jag måste ändå fråga mig vad som är roligit längre.Tisdag  var"

Inte ett minne av det, men jag minns att det var sjukt jobbigt att skriva utan att det blev fel. :o)
Hade helt glömt att Dave ringde vid 4 också.

Har just räknat ut att jag sovit i snitt ungefär 6 timmar per natt de senaste 6 nätterna. Inte så konstigt att det känns som min hjärna stuckit till mallis eller nåt. Tog mig ungefär en halvtimme att komma på vad jag har gjort alla dagar i veckan, och jag kan fortfarande inte riktigt minnas vad jag sysslade med i onsdags.


Stress är bra mot matlust har jag upptäckt. Sömn och matbrist leder till ont i överarmarna, intressant nog. Långvarig matbrist leder till sömnproblem.

Jag träffade på Martin igår på norrlands. Det kändes nästan som om tiden stått still för honom för han började prata om i höstas och det lät som om han ville börja om. Och jag bara no no! Fick en länk till en blogg han brukade läsa. Haha, han var nog ganska full, precis som jag. December känns otroligt avlägset.

Nu ska jag äta en avokado.
Hihi, fått många kommentarer om mitt avokado/testikel inlägg. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0