Stopp.

image182Jag tänkte åka och rida, men sen la jag mig lite och nu orkar jag inte, hade jag haft en bil så hade jag lätt gjort det men när man måste cykla 20 min dit och hem så, nä.

Men tidigare i dag så kände jag mig ostoppbar. Jag ville springa och aldrig stanna. Jag känner mig inte trött, trots 3 timmars sömn och 24 timmar arbete, de senaste 36 timmarna, jag känner mig inte heller hungrig, jag fryser bara lite, eller mycket emellanåt.
 
Festsugen.
Det ligger liksom i luften.
Valborg i Uppsala.

Chris håller på att dra ihop nåt, Johan är också lite sugen men Max är seg.
Msn-läget just nu.

Jag har 2½ vinare i kylen. Jag ska nog bli full i kväll. Sova lite först bara, eller ta ett bad.

Bye bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0