Valborg!

Ja nu börjar det, känner det från tårna. Sitter och sippar på en supersöt grön drink, som jag blandat till, mitt barskåp börjar fan sina.

Imorn har jag fullt upp:
·Tvätta
·Tänka över vad jag ska ha på mig under valborg.
·Vaxa benen.
·Ringa.
·Chacka ett par nya solbrillor för mina har faktiskt gått sönder! :o(
·Leta fram studentmössan.
·Träna ska jag med göra.
·Deklarationen ska fixas.
·Och systemet måste också besökas.

Men jag är på g så det kommer bli fint. Men jag måste fan handla lite mat också. Men jag får ju lön så det är ju lugnt. Typ 300-400 spänn. :o)

Nej nu sa jag bli lite full.

Livet är bra, till och med musiken låter bättre.

Just ja, skulle behöva ett halsband med bjällra och neonljus till måndag. ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0