Cherry.

Antalet läsare av min blogg har åter visat en stigande trend. Kan idag göra en notering på 13 stycken läsare, den högsta noteringen sedan 1/8. Inte sedan 20/7 har antalet varit större, det var då 14 st som hade läst.

Jag känner mig glad och en smula bekymmerslös. Möjligtvis är jag hög på glass, det vore inte alls otroligt. Men jag hade i allmänhet trevligt i på min resa, skönt att komma bort lite och träna på att vara social med personer som jag inte brukar umgås med men som man väl ändå kan säga att jag känner, även om vi bra ses en gång om året, utanför msn.

Jag kände för att skriva något intressant och provocerande, men nu känns allt bara så inbäddat i ett glass- och chokladluddigt fluff.

Jag borde lägga mig.



Känslomässiginkompetens, den nya folksjukdomen.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Paulina! Tänkte att jag skulle skriva nåt här.. =) Det var väldigt roligt igår! Kram kram!

2007-08-12 @ 15:34:18
URL: http://lajzas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0