Helgen vecka 33.

Yes, nu är den snart slut. Inget speciellt utmärkande för den egentligen. Full fredag, full lördag, jobba söndag och ridning.
Kom på i sista minuten att ridningen nog började idag och som tur var hade jag inget planerat så det var bara att bege sig. Gick riktigt bra tyckte jag, red Sheriffen som brukar vara jätteseg men idag pinnade han på rättså bra.

Har ändrat mina planer inför kommande vecka. Hade ju tänkt vara full hela veckan, men jag har ingen lust. Så istället tänkte jag ha en hälsoveckaisch. Komma igång med matlagningen igen, städa upp på rummet och bygga ihop my precious byrå, träna, och maila alla jag borde mailat för 1000 år sen och planera inför skolstarten och kulturnatten.

Ska försöka hitta tillbaka till den livsstil jag strävade efter före sommaren med nyttig mat och träning. Ska dock försöka undvika ångesten och självföraktet jag kände då. Får försöka hitta nåt annat som kan motivera en.

Veckan kommer att avslutas med Uplands Nations kick-off för klubb- och ämbetsverk. Jag vet inte exakt vad som kommer hända men det kommer att bli ett fylleslag, det är ett som är säkert.

Kom på att jag inte har en sekund planerad vecka 35, eller jo, evolutionsbiologin börjar den tisdagen, men det blir ju inte mycket att hänga i julgranen. Får försöka hitta på nåt. Sen är det ju en del träning förstås. Tänkte mig nåt i stil med: Måndag: 1 timmes löpning, onsdag: gym och kortare löpning, fredag: gympa på frikis och söndag: ridning. Jag tror kanske att det kan bli bra. Så man får bort allt rygg- och magfett man samlat på sig under de senaste månaderna. Svag har jag blivit också, kondisen är det enda som är kvar så man får väl vara glad för det lilla och njuta av att man har lite att jobba med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0