Ht-07.

Nu har jag börjat med en smal diet. Bara ätit 3 grova mackor med mjukost, ett ägg och lite creme fraiche förutom grönsaker och frukt idag. Dessutom gick jag på ett intensivpass på friskis. Känner mig jäkligt fräsh nu. Dessutom ska jag göra ungefär lika dant imorn. Så man blir fräshast tills på onsdag. Hehe.. Fast jag känner fortfarande att jag skiter i hur andra tycker att jag ser ut. Det är skönt.

Varit mycket skoj på senaste annars. Var ju så otroligt trött på mitt liv innan men nu har jag haft fullt upp med roligheter. Det är bra, ju mer man gör desto mer får man lust till. Har en bra flow.
Eldprovet blir terminsstarten imorgon. Det är bara den lilla evolutionsbiologi-kursen men ändå. Det kommer krävas en del och talböckerna har jag såklart inte fått tag i så de kommer nog dröja. Men jag har köpt en bok åtminstone.

Köpte även en klänning som känns som en djungel och lite kosmetiskt dravel när jag var på stan. Om man skall vara fräschast på stranden måste man ju ha nyvaxade ben. Hihi..

Jag är på rätt väg nu. Ht-07 känns lovande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0