Kick-off.

Efter fyra dagars fylla är jag fortfarande inte bakis. Jag verkar inte kunna bli bakis, men jag ska väl inte klaga,
fast magen var lite knas i förmiddags. Fick gå och lägga mig två timmar när jag kom hem för jag blev helt skakis av bussresan hem.

Men kul var det. Vi sjöng och hade allmänt trevligt. Ett, aningen oväntat, par försvann ut på en åker och Max gick och la sig ute i skogen. Vilket var en dålig idé. När Christian och Annie hittade honom var han nästan blå och han var fortfarande kall idag.


Thassos, heter ön vi ska till. Jag och Mariah. Det skall bli så kul och skönt att komma iväg.

Bilden är från vår spanienresa 2003.


Men jag borde nog städa, tvätta eller åtminstone packa upp väskan sen kryssningen, nu.

Den sista timmen, när vi var klara med städningen och satt ute i solen och väntade på bussen, började man med att dra piratskämt, med tanke på den stundande talk-like-a-pirate-day 18:e september. Det finns oändligt många piratskämt och de blir aldrig för dåliga. :o)

Vad är piraters kläder gjorda av? Garrrrn!
Vilken är piraternas favoritfilm? Arrrrrn! a
lternativt Arrrrrmageddon!

Sweet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0