Kräftskiva.

Idag på jobbet råkade en tant ramla omkull så allvarligt att ambulansen fick komma och hämta henne. Tänk när man blir så gammal och skör, läskigt.

I övrigt så har jag inte kunnat tänka på annat än sex de senaste två dagarna. Varje minut. Jag önskar att jag oftare vore slampig, för det är då jag har som roligast och får den bästa uppmärksamheten. Det ligger i linje med att den som bryr sig minst vinner. Man kanske även skulle kunna säga egocentrism eller egoism. Carpe Diem. 

Vad skulle du föredra, att bli våldtagen eller misshandlad?

Kräftskiva på lördag.

Kommentarer
Postat av: lisa

"den som bryr sig minst vinner".. Shit det stämmer ju många ggr. Läskigt. Nu får du en plats på min blogg =) Kram!

2007-08-14 @ 04:43:07
URL: http://lajzas.wordpress.com
Postat av: lisa

Men, bara jag igen, så funkar det inte! Jag kan inte länka till dig. Det är väldigt mysko. Nåt smart tips? =)

2007-08-14 @ 04:51:36
URL: http://lajzas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0