Meck.

Nu har jag fått hem min nya byrå. I tre paket. Verkar vara 29 delar. Det blir veckans projekt att sätta ihop den, funderar på att muta min granne Dryg att hjälpa mig.

Tänkte nog baka äppelpaj tills på fredag då jag jobbar min sista dag. Sen ska kräftskivan meckas ihop. Men sen blir det fest och sen är jag ledig, en hel vecka.

Jag tror mig ha upptäckt ännu en sida av mig, den lismande. Jag känner att jag är beredd att anstränga mig får att få saker jag vill ha, som närhet och vänskap. Eller kanske är det så att jag plötsligt har en högre önskan om att få närhet och vänskap än tidigare och därför är jag beredd att anstränga mig. Jag vet också hur jag skall gå tillväga.
Jag har nog aldrig känt så tidigare, för jag har aldrig varit säker på vad jag borde göra när jag har velat uppnå något. Alternativt så har jag, trots att jag vetat, inte riktigt vågat eller kunnat förmå mig till att göra vad jag borde.

Jag anar en härlig framtid och förundras över människans förmåga till utveckling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0