Semester.

Jag känner mig en smula glassig just nu. Kryssning blir det imorn, till Hälsingfors. Forhoppningsvis hinner jag äta en strut Ben & Jerry's innan.
Åter igen känner jag att jag har intet att förlora, det brukar vara bra för då blir jag orädd och öppen för allt nytt och även gammalt. Jag känner mig även priviligerad och bra.
Tänk bara för några månader sen när jag kände så inför hela min existens. Sen dess har jag återfått en hel del livsgnista. Jag känner inte att jag skulle kunna lägga mig ner och dö och att det inte skulle ha någon betydelse. Jag känner att jag vill göra saker för att det är roligt, fylla mitt liv med intressanta och motiverande saker. Just för att det roar mig. Det viktigaste för mig måste ju vara att jag trivs med mitt liv, annars finns det ju ingen mening.
Man kan inte gå och vänta på att någon annan skall göra ens liv meningsfullt, man måste fixa biffen själv.

Nä nu måste jag packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0