The End.

Nu är sommaren slut. Det känns i luften. Men det känns bara bra tycker jag. Känner mig så klar i huvudet och njuter av gåshuden jag får på armarna. Dessutom får man ju börja använda alla kläder man köpt på sig inför hösten, är bra trött på sommarkläderna nu.

Var på systemet och inhandlade en röd(!) vinare, för mina sista slantar. Det hade kunnat bli en lyckosam shopping, ekonomiskt sett, då en kille som gick förbi mig tappade en 500-lapp utan att märka det. Men som jag är så sprang jag givetvis efter och gav honom den tillbaka. Kanske det bästa som hänt idag.

Bye.

Tänkte lägga in en fin nostalgisk höstbild, men jag har bara massa bilder av mig själv så jag bestämde mig för att blicka tillbaka lite men först:

Augusti -07

Augusti -06

Juli -05

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0