Apati.

Jag känner att jag är på g igen. Efter en tid av, jag vet inte vad, en tid av trams kanske. Jag har typ inte gjort någonting vettigt och definitivt inte pluggat, men jag har liksom inte kunnat. Jag tycker att det är lite dumt att jag ibland inte fattar ett skrot, att engelska blir som finska och alla andra tankar hoppar omkring i mitt huvud och petar på medvetandet när jag läser. Och jag vet inte vad jag ska göra åt det.

Jag tänker på framtiden och framtida studier, hur ska det gå om det blir såhär titt som tätt? Eller ar det här en engångsföreteelse?

En glad nyhet var i alla fall min lönespecifikation som jag fick idag. Jag kommer få över 1000 spänn från butikspoolen! Väldigt passande, tyvärr kommer de väl inte förrän 27:e, men bättre sent än aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0