Energikick.

Mja, jag fick ett samtal 2.30. Men jag var inte ute och festade tyvärr, det hade varit roligt dock, spännande. Men jag drabbades av omedelbart obehag inför att tala i den lilla gröna luren med någon jag aldrig talat i lur med förut. Jag försökte lokalisera känslan och kom fram till att det måste vara så att obehaget springer från att jag inte riktigt kan vara mig själv i luren och jag vet inte riktigt vad folk förväntar sig av mig, senare tror jag alltid att jag gjorde fel. Och dessutom är jag ju ingen pratkvarn direkt så det blir allmänt svårt att hitta på något att prata om bara sådär och tystnaden pallar jag verkligen inte. Jag får direkt IG i telefonering.

Men jag satte igång med biologin och lyckades svara på nästan alla 19 frågorna genom att använd innehållsförteckningen längst bak i boken.

Så nu ska jag bara sova 2 sekunder innan jag skall upp igen och sitta på nån jäkla föreläsning och sova. Typiskt. Men jag ser fram emot festen imorgon kväll, ska ha en liten förfest här vid 7. Stress stress. :o)

Har sovit i snitt 6 timmar per natt de senaste 5 nätterna, det är ju inte så farligt trots allt. 4.5 har jag på mig nu ungefär innan jag skall vara i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0