It's a good day.

Jag vaknade klockan tjugo i tre av att telefonen ringde. Der var Erika som undrade om jag ville jobba på en uthyrning. Hade struntat i att ställa klockan för jag tänkte att jag nog skulle vakna ändå vid 11-12. Mitt dygn är så jäkla snett nu, somnade vid 6.

Men jag har i alla fall haft en rättså bra dag. Kände mig för det första sjukt snygg, nästintill perfekt. Haha. Så snygg att jag kunde le på kort. Sittningen jag skulle jobba på var ett litet julbord för 26 medicinare. Jag och Ida, försökte vara kreativa med servetterna och det slutade med att vi vek små hattar som vi satte på glasen. Så kul. :o)

Det finns en speciell känsla som bara närhet kan ge, det var den känslan jag kände idag. :o)

Imorgon ska jag springa en mil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0