Jul, en sammanfattning.

Julkänslan i Mariestad var total... misär. Men vi hade åtminstine en gran och massa paket. Kamera tätheten var  hög, precis som frekvensen av foton som togs och villigheten att låta sig plåtas. Det lagades mat och spelades kort och andra sällskapsspel. På julafton delades det ut paket av Anke som fick hoppa in för tomten som strejkade på grund av snöbrist. Jag fick förvånansvärt många paket, eller i alla fall fler än jag väntat mig.



I Säter fanns ingen gran, men en till familj med fler plastsyskon och deras farmor och farfar. En hel del klappar och godis och annat pynt och mat i drivor kunde också beskådas.



Jul i Uppsala. Underbart, typ.



Nu lämnar jag snart landet. Alla ni andra får ha så kul i grådasket. :o)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0