Krejvings.

Cravings. Jag har svåra goscravings, vilket är helt olikt mig, jag brukar föredra sex, men nu vill jag bara kramas. Jag är dessutom trött och har asont i halsen och magen. Det är helt enkelt en ömklig dag idag. Någon borde komma hit med en tv och film och hålla mig kramsällskap.

Men om 1½ timme ska jag till Uplands på möte.

Har festat i två dagar nu och det blir minst en fest till den här veckan och jag känner mig så jäkla klen. Så här var det aldrig förr. Visst kunde man bli bakis men inte så att man kände sig sjuk på riktigt och magen krånglade aldrig såhär. Fuck this säger jag bara. Klenis.


Ge mig kramar!

*gnäll gnäll*

Kommentarer
Postat av: Emma

mycket fest..kul! =P ha en mysig kväll!=)

2007-12-13 @ 16:37:55
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0