Prickigt randig.

Hämtade ut mitt paket från hm igår och i där låg en och en halv bikini och en långärmad top. Den hela bikinin är av mönstret pikigt randig. Jag gillar iden, tyvärr var den slut i grönt så det blev en svart istället, men det funkar ju det med. Ibland önskar jag att allt jag ägde var grönt eller svart. Men det funkar liksom inte riktigt. Den andra halva bikinin var brun, kanske lite för liten, kanske lagom om ett tag? Topen är svart.

Upptäckte tidigare idag att jag har drygt 100 sidor microbiologi att läsa tills på lördag, ska även besvara några frågor. Underbart.

Jag hade en jäkligt skum dröm idag. Vaknade 10, av klockan, efter ca 5 timmars sömn, kände mig pigg, somnade om. Drömde en så konstig dröm, som om de fanns okonstiga drömmar, jag var hemma hos en tjejkompis och en till kille var med också. Jag tror att jag och killen hade nåt på g trots att han inte riktigt var min typ, hade tatueringar och sånt. Jag tror att vi badade i en pool, så kom hennes pappa eller styvpappa hem och blev skitarg och började jaga oss, inte min tjejkompis, men oss andra två. Vi hade inge problem att springa ifrån honom men problemet var att vi ju hade kläderna i huset så vi var tvugna att springa förbi och hämta dem. Det gick bra sånär som på min plånbok som jag hade lagt på något annat ställe. Vet inte om jag fick tag i den för sen vaknade jag.
Det var lite av en upplevelse det också, kunde inte riktigt få mig till att gå upp och så fort jag blundade så började jag drömma igen, skitskumt. Men efter någon timma, då klockan närmade sig 3 och det var mörkt ute, så kom jag i alla fall upp fast jag kände mig allmänt groggy, som om jag sovit stenhårt i 3 dar.

Jag vill kramas, men inte med vem som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0