Slåss.

Åh jag är så sur. Allt är så jävla kasst just nu. Har varit trött sen igår kväll och dessutom har jag haft den här jävla essän som jag inte förstår alls, hittar ingen information. Så jävla störigt. Egentligen skulle den varit inne redan men jag kan liksom inte hjälpa att jag inte fattar något. Kan ju inte lämna in inget. Dessutom gick jag och skulle hämta ut mitt hm-paket för tredje gången och så säger gubben att jag ska komma imorgon för efter 21 så fattar han inte hur man lämnar ut paket längre. Försökte slå i dörren när jag gick ut, men det gick inte. Kände en intensiv längtan efter att få slå och sparka på något. Länge sen jag kände så nu.

En positiv sak hände i natt då jag fick ett mms med snö och ett par fötter på. Very nice.

Men nu ska jag gå och skära halsen av någon. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0