Disco.

Så var det dags för klubbverksfest igen. Temat är disco. Hörde först att det var djur, så jag hade planerat utifrån det men så pratade jag med Max idag och så sa han att det var disco. Så jag får tänkta om lite, tänkte inte vara så seriös men nu har jag i alla fall målat naglarna i lila metallic. :o)

Kort kjol, höga stövlar, mycket/färgglatt smink och fluffigt hår, funkar?
Skulle inte vara så seriös som sagt.

I morse när jag vaknade (vid 6!) kände jag en enorm smärta vid vänstra skulderbladet. Det gjorde sjukt ont, kunde knappt röra mig, som om någon stuckit en kniv i ryggen. Fick ligga och rucka lite tills jag var så pass uppmjukad att jag kunde resa mig och ta ett par värktabletter. Sen fick det blir ett långt, varmt, bad och nu känns det rättså ok.
Rådgjorde med mamma och hon sa att det antagligen var revbenen och skuldran som hakat ihop sig?! Sen uppstod en viss muskalkramp pga det. Var ju lite skumt, hoppas verkligen inte det händer igen.
Hade även allmän (tränings)värk i axlar, överarmar och nacke, men det gick över efter badet, riktigt najs. :o)

Den här veckan har varit speciell. Funderar på att försöka lägga den på minnet på något sätt. Känns som om många bitar i mitt liv fallit på plats på det sättet som de ska vara.

Undrar om jag inte ska gå ner till kiosken och unna mig lite lördagsgodis nu. :o)

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0