Dumma H&M.

Jaha, vad dimper ned i brevinkastet idag? Jo klubberbjudanden från h&m-club. En check på 50:-, för att jag handlat för närmare 3000:- (när hände det?) inte nog med det jo man får även 20% rabatt på valfri vara. Det blir nästan 110:- i rabatt om man köper de plaggen jag just beställt! Gahh! Men jag kan nog annulera beställningen tror jag, de kan ju inte ha skickat den redan.
Jovisst! Packning pågår
Damn it! Då måste jag kanske gå och köpa något annat sen för att utnyttja erbjudandena?
De har mig som en liten mask på deras shoppingkrok.

Personer som är modiga, som inte räds konfrontationer eller konversationer, känslor eller vad som helst. De som biter i det sura äpplet om de måste bara för att det är så om man vill ha samvetet rent. De människorna som kan ha överseende med andra människors svagheter och därmed få dem att växa. De är sådana människor jag beundrar och vill låta mig inspireras av.

Borde nog springa iväg till mamma och laga mat nu, har ju lovat att bjuda på middag.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0