Jag bara..

var tvungen att sno denna:

Min kvinnliga sida:
[ ]
Köpt en hårfön
[x] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut
[x] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda
[x] Pratat känslor
[x] Tänkt på att matcha mina kläder
[x] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende
[x] Ringt upp en person utan konkret syfte
[x] Funderat på namn åt mina barn
[ ] Insett storheten hos Barbra Streisand
[x] Druckit Cosmopolitan
[x] Sett ett avsnitt av "Sex and the city"
[x] Sett två avsnitt av "Sex and the city"
[x] Känt mig sugen på en kopp te
[x] Känt glädje över att få blommor i present
[x] Gjort någonting romantiskt på eget initiativ
[ ] Blivit arg utan anledning
[x] Gråtit efter 9 fyllda år
[x] Brytt mig om H&M:s val av modell
[x] Pratat skvaller
[x] Varit arg/sur utan att tala om det
[x] Kramat en kille
[x] Dansat
Totalt: 19/22 poäng

Min manliga sida:
[x] Ljugit om hur mycket jag har druckit
[ ] Ätit en blodig stek
[x] Läst en biltidning
[x] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap
[x] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det
[x] Skött grillen under en grillfest
[x] Läst en bok av Jan Guillou
[x] Läst ett nummer av slitz
[x] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad
[ ] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza
[x] Gått på en Ulf Lundell-konsert
[x] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person
[ ] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna
[x] Diskuterat bröst
[ ] Gjort lumpen
[ ] Läst nick hornby
[x] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning
[x] Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil
[ ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar
[x] Lagat någonting på egen hand
[ ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan
[ ] Tävlat i att dricka öl
Totalt: 14/22 poäng

Kan man vara en meterosexuell kvinna? Och ändå vara väldigt kvinnlig?

Kommentarer
Postat av: Emil Mauritzson

En kvinnlig metrosexuell kvinna? :D NEJ.
Im stealing this!

2007-02-08 @ 08:22:14
URL: http://egendomlig.blogg.se
Postat av: jaaanet

hehe tror ja måste sno den och göra den jag också :)

2007-02-08 @ 14:09:35
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Emil Mauritzson

HAHA jag tror fan att vi får bestämma att du är en feminin bög i en kvinnas kropp! Men undra vafan jag är då? Tror jag nöjer mig med Metrosexuell med en möjlig lutning åt det feminina...

2007-02-08 @ 18:15:08
URL: http://egendomlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0