Koncept.

Igår kände jag det lite som om jag förlorade konceptet, tappade tron helt enkelt. Jag trodde först att det var någon annans fel, men sen kom jag på att det nog var mitt eget.

Idag har jag gjort lite nyttiga saker, betalat räkningar och sånt. Inte städat dock.
Vaknade vid 16 igen, eller egentligen vaknade jag tidigare men ibland bara vet man att det inte är någon idé att gå upp. Jag ska försöka med att vända mitt dygn tillbaka succesivt från och med nu. Alltid gå upp 7 eller 8 timmar efter jag lade mig. Oavsett hur mycket jag sovit.

Jag invigde min nya webcam, som sitter på "locket" på datorn, igår. Det var riktigt roligt för den var så mycket bättre än min gamla. Har aldrig riktigt gillat det innan, för jag har aldrig kunnat slappna av och datorn har segat osv., men nu gick det kanon.

Om en timme måste jag åka till stallet, jag hoppas att det inte är svinkallt ute, som det brukar. Vi har hoppning idag.

Jag känner mig så meningslös, allt känns så tråkigt, blasé. Man kanske skulle ta och hoppa i sängen lite?
Imorn måste jag gå till banken igen och så är det utskänkningskurs! På v-dala, då måste jag gå upp vid 7! Den stora frågan är om jag kommer ha somnat då? Antagligen inte. Blä vad jag hatar den här förbannade dygnsrytmen. Fan, då hinner jag inte gå till banken.

Det finns gott om saker att hata, dc till exempel.

Som sagt meningslöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0