Nytt.

Festen hos Max och Sanna i lördags var riktigt trevlig, inte exakt som jag tänkt mig, men ändå bra.
Upptäckte att Chris, som också hade fest några dörrar bort, faktiskt heter Christopher, överraskande nog. Han har även bra musiksmak, hittade till och med Keanes båda album! Men det var inte roligare än att han hade laddat hem dem efter att jag snackat om dem, vilket jag dock inte har ett minne av. :o)

När första gänget gick till norrlands, var jag på Chris rum så dem missade jag. När andra gänget begav sig så hade jag råkat somna på Max säng, vaknade upp 3 timmar senare. Två timmar är alltså för lite sömn för en lyckad festkväll. Fast den var ju inte helt misslyckad, jag hade riktigt roligt. Gick hem framt 4 och fick Dave med mig på efter"fest". Jag gjode pizza i ugnen och så kollade vi på tv och somnade i sofforna, som inte är det minsta ergonomiskt anpassade för sömn, eller någonting annat heller.

Vid 12 ungefär kom Emilia hem, hon genomgick en lasec behandlig i tordags och hade bott hos sin bror hela helgen för hon hade varit helt blind och hjälplös.Nu var hon bara halvt blind.


Idag är det recce-mottaning på uplands, det betyder gratis mat, så jag borde kanske knalla ner snart och hjälpa till. Det var tydligen oklart om det skulle komma några nya medlemmar alls.

Helgens bild:
Underbara glasögon!
glassesMax.

Jag och Dryg
  i min hatt.                                                                       


                                                                  In Memorial.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0