Pain!

Gahh! Jag har drabbats av något så ovanligt som mensvärk! Har ju inte haft mens på ett halvår så även det är ju relativt ovanligt. Funderar på om gårdagens humör-avgrund kanske var något så exklusivt som PMS!
Jag känner mig nästan som en man som just blivit förvandlad till kvinna och får uppleva allt vad det innebär. Spännande, men jobbigt.

Talade lite med min mamma idag och jag blev förvånad hur liberal hon ter sig till lögner. Själv hyser jag i det närmaste ett förakt. Visst, ingen är helt ärlig, alla ljuger någon gång. Men det finns ju olika sätt.
Antagligen så förlorar jag snarast på min ärlighet eftersom jag vill att andra skall vara lika ärliga mot mig och det fårstår de antagligen sällan. De flesta skulle nog inte ens klara av det eller se det som ett rimligt alternativ.
Jag är ovanlig och det tycker jag om, men det ger mig också problem. Men jag bestämde mig idag åter igen för att leva vidare, att ta livet av sig är alltför komplicerat och taskigt mot min mamma. Få skulle ha någon förståelse för det.
Taking the easy way out.

Jag är bjuden på fest på fredag, det händer inte ofta, inte sådana fester i vilket fall. Om jag hittar någon att gå med så går jag nog dit.

Idag kom min kläder från H&M, riktigt najs. Tröjan är supermysig och snygg, resten ska jag prova imorn. Men nu måste jag sova. :o)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0