Trådlöst.

Yeah!
Nu funkar mitt trådlösa nätverk. Vilijam var här och hjälpte mig lite, eller mycket kanske. Helt och hållet. :o)

Var till gynekologen idag och jag hade tydligen vänt upp och ner på bakteriefloran, igen! Att det ska va så mycket krångel hela tiden. Men han är jäkligt trevlig får jag säga, riktig lustigkurre. Fick penicillin så nu får jag inte dicka alkohol på en vecka, det var mycket viktigt sa tanten på apoteket.

Annars då? Jo jag är glad, fortfarande. Jag börjar känna mig stabil och generös, vågar dela med mig av min värme och annat.
Men min dygnsrytm ska vi inte tala om. Varannan natt somnar jag 2 och varannan 9 på morgonen. Det är inte riktigt bra känner jag, kvalitén på sömnen blir så dålig att man blir trött nästan jämt.
Har varit lite dålig med träningen också, men har haft lite ont i halsen. Sen så är det  svårt att hinna med när man sover halva dagen och har nån event på nationen andra halvan, på natten är ju gymmet stängt.
Men jag var där idag, jag har fått mycket positiva assossiationer till gymmet, blir glad bara jag tänker på att gå dit. Sprang 5 km på 27 minuter idag. Men blev ovanligt trött, kan hända att jag inte är riktigt frisk än, eller så är det sömnen.

Jag har träffat 2, kanske 3 intressanta människor de senaste månaderna. Det är en gaska bra statistik, man kan ju hoppas att det leder till något mer långvarigt. Känner att det vore trevligt att umgås med någon som förstår en på ett lite djupare plan. Har ju faktiskt ingen som jag delar alla tankar med. Knappt ens bloggen. :o)

Nej nu måste jag hämta tvätten!

See you in hell.

Ps. Glöm inte att ullen kommer från Ulla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0