H O C K E Y, Hockey!

Det var riktigt roligt att gå på hockey. Roligare än jag trott, men så har jag också en bra dag. Tyvärr så förlorade Almtuna med 2-4 mot Västerås, men det känns ändå ganska oviktigt.

Kom upp redan vid 11 i "morse", efter att klockorna ringt i nästan en timme och så slutligen ett samtal från mamma. Jag har världens bästa dygnsrytm och somnar vid 6 på morgonen.
Men i morse kom jag på tre mycket intressanta saker innan jag somnade och en av dem var att jag slipper all form av ångest om det bara är någon som önskar mig godnatt innan jag lägger mig. Givetvis funkar det inte med vem som helst men skillnaden är enorm. Ensamhetsångest.

Jag är kanske på väg att börja en ny väg i mitt liv. Jag kanske kommer att förändras. Jag vet inte om det är bra eller dåligt och det skrämmer mig lite men jag är ändå nyfiken.

Känner mig faktiskt lite tröttförvirrad nu.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0