Jag vill vara full.

Jag vill bli full och dansa, släppa loss. Men jag orkar inte hinka i mig massa alkohol. Min mage bara bläää..

Snart ska jag gå och dricka billiga drinkar med "grabbarna". Jag undrar varför jag finner det så mycket mindre skrämmande att umgås med killan än tjejer? Jag känner bara sån press på mig att lyssna och verka intresserad, det funkar med mina nära vänner för dem är jag ju intresserad av, att de mår bra och så. Men killar är det bara wäää, skit samma och de fattar alltid (nästan) mina skämt. Det är mycket svårare att skämta med tjejer.
David är rolig, han brukar ge mig beröm när jag är social med en tjej, som jag inte känner. Som igår t ex, men jag orkade bara några minuter. Sen bara.. åhh.. >jag går iväg<.

Give it up before it's started? That's ma'style.

Ta en shot kanske och sen upp och iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0