Kör!!


we
Åhhhhh!!!!! Jag har börjat sjunga i kör!
Eller jag och mamma har börjat sjunga i kör, första gången idag. Det var så jäkla roligt! Vi sjöng till och med trestämmigt på slutet! Och nu när jag kom hem bara satt jag mig och sjöng igenom nästan alla låtarna på Under The Iron Sea och det bara lät hur bra som helst, jag kan faktiskt sjunga!! 
Vilken härlig dag!

Det känns som om allt som tyngt ner mig de senaste månaderna lättat från mina axlar och all energi som ockuperats av mitt tankepussel nu är fri och sprudlande igen!

Den här texten(låten) träffade mig som en våg idag, att jag aldrig insett dess genialitet förr:
http://www.azlyrics.com/lyrics/keane/isitanywonder
.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0