Nörd.

I kväll är det klubbverksfest på Uplands, temat är nörd. De flesta kommer nog att kunna gå dit i sina vardagsutstyrslar. Men jag vill såklart sticka ut lite.
Funderade ett tag på klädsel, har ju flyttat en del och rensat ut och slängt allt gammalt, har bara snygga kläder kvar. Haha..
Men jag tittade igenom garderoben och i lådan för träningskläder hittade vad jag sökte. Jag kommer att försöka föreställa en sorts träningsnörd. Jag tror det kommer passa mig. Har blivit så jäkla tight på sistone, löpningen är helt sjukt bra. Och även om jag känner lite dåligt samvete när jag bara hinner springa ett par gånger i veckan och slarvar med styrkan, så ger det fan resultat ändå. Mina armar har blivit riktigt snygga och rumpan börjar också få en finfin form, magen är väl den jag är minst nöjd med, eller ska vi säga mellandelen för sidorna är inte 100 heller, men igår fick jag faktiskt ändå höra att den var tight (när korridorAnders lyfte på min tunika på dansgolvet(han visade tuttarna och ville att jag också skulle göra det) på bj igår så var både hans och Daves reaktion; "Fan du är ju riktigt tight". Haha!).

Blev så inspirerad av att prova kläder att jag fick för mig att gå och spontanträna, hade egentligen tänkt vila idag. Ska bara byta tvätten först.
Kommer nog bilder senare!

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0