Varning utfärdas!!

Nu har jag gjort det igen! Fast jag inte har några pengar, eller egentligen är det väl inkomsten som saknas. Jag shoppade, på rean. Men jag gjorde det med stil. På MQ av alla ställen. Första gången jag köpt något där tror jag, brukar alltid annars känna mig bara vilsen i sådana butiker.
Men det var RIKTIGA FYND jag gjorde:
En långärmad top, randig (blå/blålila/rödlila/vit/silverstänk), ganska lång modell, v-ringad.
En tup-top, svart med lite överklassaktigt ringmönster.
Ett par mörkblå stretchjeans.
Summa: 248 kronor!
Det är knappt så man kan tro det är sant! Den långärmade, som var billigast i orginalpris, kostade 249:- då, jeansen 499:- och tuben 299:-. Ja jag är då nöjd i alla fall. Men det känns ju väldigt dumt att handla där när det inte är rea.

Annars så käkade jag lunch med mamma idag, hon jobbar i ett hus med helikopterplatta på taket, det är häftigt!
Hon hade skrivit ut ett ex av min CV och läst den och sa att jag definitivt skulle få jobbet. På Carlings, som jag nu ansökt om. Vore lite tufft att jobba där tror jag, inte för att jag brukar handla där men man måste ju få säga att det är ett ställe med stil.

Men nu ska jag byta om till hockeyn!
"Alla" ska tydligen dit. :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0