Anorexi.

Jag har ända sen högstadiet varit attraherad av skitsmala killar.  Jag vet inte riktigt varför och jag har försökt med andra men det är fortfarande de smala som intresserar mig mest. 

I åttan hade jag en period då jag var förälskad i Daniel Johns, sångaren i Silverchair, som hade anorexi i tonåren. För övrigt den ende kändis jag varit "kär" i.

Min första riktiga förälskelse, som jag träffade i slutet av 8:an, hade ett bmi på 17-18. Och så har
det fortsatt, med en del undantag.
Muskler i all ära, det kan ju vara snyggt, men absolut inget fett och inga muskelberg. Det är inget för mig, finner ben mer fascinerande.

Länge önskade jag själv att jag vore pinnsmal men jag har nog försonats med min kropp nu. Det finns ingen jag skulle vilja byta med i alla fall. Gilla läget liksom..

Smärtsamt vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0