Att veta eller inte veta.

Fy fan. Jag som trodde att jag visste, att jag hade bestämt mig, att det bara var att åka dit, hämta och betala och sen få lite ordning på mitt liv. Men nä.
Då råkar man bara kika in på MIOs hemsida och tror du inte de har rea på just den serien som jag fallit för, i och för sig inte exakt rätt delar men ändå. Dessutom hittade jag ytterligare delar som jag inte sett tidigare. Taskigt.
Men jag upptäckte imorse hur sjukt snygg min nya lampfot är, det fattas bara en skärm. Och så de nya "knopparna" på garderobsdörrarna, inte för att de är otroligt snygga men de förra var så grymt fel att jag fick tuppskinn(aka gåshud).

Imorgon skulle jag egenligen vara ledig men chefen frågade om jag ville jobba och jag vet inte hur man gör för att säga nej till henne, min hjärna bara stannar av. Så jag ska jobba 14-17. Men det är ju rättså bra för jag tog ju ledigt en helg så lite extra cash skadar inte.

Skulle också vilja tillägga till gårdagens inlägg att jag gillar att få kommentarer, det motiverar. :o)

Bye.

Kommentarer
Postat av: Alex

Jag har hunnit flytta lite hux flux sen dess. Bott på Bellmansgatan och en snabbvisit i Klockarbo men just nu bosatt i Gränby. Stämningen i vår korridor var också bra. Men jag levde mer mitt egna liv med mina vanliga kompisar så var inte lika delaktig i saker och ting som många andra var. Hoppas du väljer å följa min blogg lika väl som jag följer din nu då.. haha :)

2007-08-01 @ 04:25:58
URL: http://alexideer.blogg.se
Postat av: Alex

Jag har hunnit flytta lite hux flux sen dess. Bott på Bellmansgatan och en snabbvisit i Klockarbo men just nu bosatt i Gränby. Stämningen i vår korridor var också bra. Men jag levde mer mitt egna liv med mina vanliga kompisar så var inte lika delaktig i saker och ting som många andra var. Hoppas du väljer å följa min blogg lika väl som jag följer din nu då.. haha :)

2007-08-01 @ 04:26:15
URL: http://alexideer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0