Havreringar.

Min favoritfrukost är definitivt havreringar med svartvinbärsfil.

Igår ringde mamma och gnällde på mig för att jag inte hade planerat min lediga vecka. Haha!
Jag som har väntat med att planera den för att jag skulle kunna åka och hälsa på henne och co. när de hade tid. Inte för att jag har så mycket att planera in, men nu måste jag tydligen komma på något som jag och mamma kan göra för hon vill umgås med mig, och det räcker inte med att bara sitta och hänga, man måste åka någonstans. Det värsta är att jag inte vet någonting som jag har lust att göra, förutom att flytta in i mitt nya rum och göra det i ordning. Så jag ska höra med Adde när han kan ta bort sina saker.

Jag har dessutom bokat av helgen v. 32, från jobbet, för då ska Mariah och Viktor ha stor fest. Det ska bli roligt.

Om man hårddrar det så skulle man kunna säga att Mariah är min enda riktiga tjejkompis. Men jag finner det oftast enklare att umgås med killar så det är inget jag sörjer. Och så har jag ju mitt kära döbelsgäng: Max, Dave, Johan och Vilijam.
Någon sa en gång att genom sina vänner känner man sig själv, jag hoppas det är så för mina vänner är mycket speciella och exeptionellt bra.




Nu ska jag gå och träna och i kväll blir det tydligen Harry Potter på bio. Såg Pirates i söndags, inspirerande film.

Kommentarer
Postat av: Alex

"Inte för att jag har så mycket att planera in, men nu måste jag tydligen komma på något som jag och mamma kan göra för hon vill umgås med mig, och det räcker inte med att bara sitta och hänga, man måste åka någonstans." hehe kul skrivet. Du skriver kul och om intressanta saker som får en att vilja läsa mera. Fortsätt med det för det är en kul blogg att läsa. Bor du på Döbelnsgatan förresten, såg att du praTA om döbelnsgänget tänkte att d va från Döbelnsgatan? Jag har också bott där, därför jag blir nyfiken.

2007-07-28 @ 17:40:54
URL: http://alexideer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0