Randiga tröjor är bättre än rutiga.

Jag råkade köpa en tröja idag. Mest för att den var grön tror jag. Jag har så svårt för att motstå gröna saker.

När jag blir stor ska jag bo i ett grönt hus, inuti ska alla rum vara inredda i grönt, grönt porslin har jag redan. Jag ska ha en grön bil, en grön bur till mina marsvin, en grön dator. Osv....

Min nya tröja är i alla fall randig, så den är även svart. Svart är också fint och jag gillar randigt bättre än rutigt.

Jag undrar om man automatiskt blir trött när man jobbat heltid? Jag är i vart fall helt färdig. Har inte varit trött på det här sättet på hur lång tid som helst. Knasigt. Men jag är kanske otränad?

Jag har förresten skaffat mig en grön mobiltelefon, mest för att den var grön.

Long gone before daylight..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0