Alla och så några till.

Åkte ner till Uplands en sväng, tänkte att det nog var en del folk där. Det var det dock inte, det var SJUKT mycket folk där. Typ som valborg, fast mer. När jag varit där en stund började de med en in en ut, i trädgården liksom! Allt gick åt, imorn kommer det typ knappt finnas någon öl på tapp kvar alls.

Jag sökte dock upp Max och satt och deppade i klubbverksrummet. Han är ruskigt nere. Jag blir dock inte nere av att vara med honom eftersom han uppskattar mitt sällskap och mitt enda problem, typ, är ensamhet, det ständiga sökandet efter bekräftelse. Visst gör det lite ont i mig för att han lider så, men är det inte bara för att jagär rädd för att mista honom?


Dave och Johan kom dit också och jag fick massa beröm för min outfit. Min nya gråa klänning är faktiskt en riktig hit, mysig och skön är det med. Fick beröm för make-upen med, men det får jag nog skylla på solbrännan. Både Max och Johan kommenterade  min parfym dessutom, det har aldrig hänt förr. Amore Amore.



Det är konstigt att man blir så snygg bara för att man får en anna nyans i ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0