Förut.

Förut visste jag exakt vilken sorts kille jag ville ha. Om någon frågade så räknade jag upp saker som; intelligens, humor, självständighet.. ... ja jag minns inte allt.

Jag fick frågan idag och det enda jag kunde komma på var smal och så humor. Jag glömde ärlighet. Men det känns som om det inte spelar någon roll.
Vad spelar det för roll om han är smartast, akademisk, bra i sängen, socialt kompetent, snygg, whatever? När man träffar någon man verkligen gillar så spelar inte sådant någon roll. Det är personligheten i sig, den unika personligheten, som betyder något.

Man gör upp en lista med kriterier. Bara för att försöka göra det enklare för sig. För att man ska veta vad man ska leta efter. Men det går inte, man vet aldrig i förväg och när man vet så får man inte låta sig stoppas av småsaker.

Det enda som får stoppa en är personen som är underbar.

Och jag letar inte längre, jag snarare undviker det, dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0