If you go.

'Cause I'd like, like
To be somebody who
You take a chance on
I would take a chance on you
Everyday
Like, like to be somebody
who you take a chance on
I would take a chance on you
Everyday



seb



Idag är jag glad, vaknade skitglad, sen tog det ungefär 3 sekunder innan jag började tänka på tråkigheter. Men då slog det mig vilken pli jag hade på min tankar förut och att det var en rätt bra grej. Jag tänkte på att jag ganska nyligen hade kontroll även över mina känslor, men det är inget jag saknar, känslor är roliga.

Så nu är jag glad igen. :o)
Träningsvärken sitter idag förutom i rumpan även i magen, ryggen och sidorna samt baksidan av låren(?). Det är najs och snart ska jag ner igen och bygga på armarna lite. :o)







Sophie Ellis Bextor med en naken räv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0