Sommar.

Nu är det officiellt sommar. Har nämligen gjort en ny mapp för kommande bilder på datorn. Sommar07.
Tidigare har jag sommar06, höst06 och vår07(var ju typ ingen vinter). Mapparna innehåller vardera 109, 302 och915(!) filer, dvs bilder.

Var hemma i dalarna på 60-årskalas igår och passade på att sola lite när man hade två stora bolkonger att breda ut sig på, för att man var för lat att gå ner på gräset.
Tre timmar och nu har man en fin bränna, ibland gillar jag min hud faktiskt. Lite synd att man ska få röda prickar i ansiktet bara.

Jag har kommit på en möjlig anledning till mina stora humörsvängningar. Men jag säger inte vad.

Jag funderar fortfarande på vad som kommer att ske. Kanske borde jag göra något. Men det känns som om jag gör allt jämt, kan du aldrig göra något? Inte ens säga hej på msn? Tydligen inte.
Jag avvaktar och ser hur mitt humör beter sig, sen kanske.

Två ridlektioner inbokade i kväll, ska bli kul som fan! Ridgruppen innan min består av (nästan?) enbart killar och som jag fattat det så läser alla till veterinär? Kan det blir bättre? Haha.. Ja de är snygga också..

Nu ska jag vattna blommorna. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0